Zoek je een extra paar handen voor je personeelsadministratie, wil je jouw HR-management uitbesteden of heb je een tijdelijke vervanging nodig op de personeelsdienst? Een goed human resources-beleid is onmisbaar om je medewerkers tevreden en gemotiveerd te houden.
Samenwerken met HR Capital is altijd externe versterking op maat van jouw team.
Of het nu gaat om lonen uitbetalen, nieuwe collega’s rekruteren, vragen beantwoorden rond de sociale wetgeving of je personeelsbeleid afstemmen op je bedrijfsdoelen. Met een freelance HR-medewerker haal je extra expertise in huis, ondersteun je jouw team en garandeer je dat je personeelsadministratie volgens het boekje is.
Heb je specifieke vragen of intense projecten in je HR-departement? Komt er een drukke periode aan met extra rekruteringen? Wil je aan de slag met efficiëntere HR-tools, maar weet je niet hoe je hier zelf aan begint? Met
De ervaren HR professionals van HR Capital helpen je onder meer bij contractopmaak, tijdsregistratie en loonkostberekeningen. We geven HR-advies, kennen de sociale wetgeving door en door en implementeren HR software, zodat je er zelf mee aan de slag kunt. Samenwerken met HR Capital is altijd externe versterking op maat van jouw team.
Is één van je HR-medewerkers tijdelijk onbeschikbaar, maar is een permanente of langdurige vervanging niet mogelijk of wenselijk? Onze freelance medewerkers zijn flexibel en snel inzetbaar. Met onze ervaring werken we ons in elk bedrijf makkelijk in en weten we hoe we jou het beste kunnen ondersteunen. Zo hoeft een tijdelijke afwezigheid geen impact te hebben op de werking van je bedrijf of van je medewerkers.
Je kiest zelf hoeveel tijd en HR ondersteuning je nodig hebt: wil je enkele weken een extra voltijdse kracht of liever één of twee dagen per week? Je schakelt een freelance medewerker in wanneer jouw nood het hoogst in en volgens de frequentie die jou past. Dat kan al vanaf een halve dag per maand. Freelance HR-medewerkers zijn de ideale externe versterking op maat.
Misschien maak je zelf maar één of twee contracten op per jaar? Heb je nog maar enkele keren een loonkostberekening gemaakt? Of is de sociale wetgeving al enkele keren veranderd sinds je je er het laatst in verdiepte?
Omdat onze freelance HR-medewerkers en payroll officers in verschillende bedrijven aan de slag zijn en dag in, dag uit HR ademen, kennen ze de beste manier om contracten op te stellen, tijdsregistratie op te zetten of je loonkost te berekenen. Ze volgen veranderingen in de sociale wetgeving op de voet en weten welke tools de processen op je HR-afdeling gesmeerd laten lopen.
Schakel HR Capital in als HR-specialist zodat je zelf op de corebusiness van je zaak kan focussen. Helemaal zoals jij verkiest en nodig hebt.
Neem contact op